مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: دومین رویداد تانا صنعت در خراسان‌شمالی به‌منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در استان و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع نیازمندی‌های صنایع، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همکاری اداره کل صمت و اجرای پارک علم‌وفناوری استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 17 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز حسین حاجی بگلو، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: دومین رویداد تانا صنعت در خراسان‌شمالی به‌منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در استان و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع نیازمندی‌های صنایع، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همکاری اداره کل صمت و اجرای پارک علم‌وفناوری استان برگزار می‌شود.

وی گفت: دومین رویداد تانای صنعت در استان به میزبانی شرکت پتروشیمی خراسان ۳۱ مردادماه در محل کمپ پتروشیمی خراسان برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی افزود: تاکنون ۲۰ ایده و راه حل برای رفع نیاز‌های فناورانه حوزه صنعت ارائه شده است که از این تعداد ۱۱ ایده بعد از داوری به رویداد دعوت شده اند.

وی به ایده‌های ارائه شده از استان و خارج از استان اشاره کرد و بیان داشت: حدود ۶۰ درصد ایده‌های ارائه شده از استان خراسان‌شمالی و ۴۰ درصد از خارج استان می‌باشد و ۲۱ شرکت دانش بنیان و واحد فناور و ۱۷ نفر از اعضای هیأت علمی در این رویداد حضور خواهند داشت.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار