معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری کرج گفت: توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم دراین شهرستان ضروری است.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 18 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» یحیی رمضانی در نشست کارگروه تخصصی آرد و نان کرج افزود: در ایام محرم با افزایش نذورات مردمی، فعالیت موکب ها و حجم مراجعات به هیات های مذهبی مواجه هستیم که همین امر افزایش حجم تقاضا را برای کالاهای اساسی از جمله شکر ، نان و روغن به همراه دارد بنابراین باید روند توزیع در شهرستان کرج ساماندهی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همواره به صورت میدانی پای کار است بیان کرد: روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسوولان شهرستانی باید متبلور باشد و امیدآفرینی را با کار جهادی باید سرلوحه کار خود قرار دهید.
رمضانی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، گفت: منش، روش و قول ها و عملکرد ما باید آمیخته با امیدآفرینی در جامعه باشد تا سرمایه های اجتماعی حفظ شود.

معاون استاندار البرز با تاکید بر پرهیز مسوولان از پشت میز نشینی و حضور میدانی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسایل شهرستان افزود: گاهی حضور در میدان اجرا موجب اخذ تصمیمات مناسب تری خواهد بود و لذا مدیران بجای آنکه ذهن خود را معطوف بر موضوعات از طریق کارتابل و نامه نگاری ها کنند در میدان کار با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب امر تصمیم گیری کنند.
رمضانی با اشاره بر ضرورت انجام کارهای علمی و کاربردی گفت: باید در فرصت کوتاهی که برای خدمتگزاری فراهم شده و آن را مرهون خون مطهر شهدا هستیم، این جایگاه را حق الناس بدانیم و در عرصه خدمتگزاری سربلند عمل کنیم.
در نشست کارگروه تخصصی آرد و نان کرج مسایل و دغدغه های نانوایی ها در شهرستان کرج بررسی و در خصوص بازدید میدانی از هشت نانوایی در سطح شهر و مشکلات آنها تصمیمات راهبردی اتخاذ شد.
یک هزار و ۳۰۲ نانوایی در شهرستان کرج فعالیت دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار