کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 13 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون ، در حال حاضر حسن یزدانی با ۴۸۰۰۰ امتیاز در رده چهارم رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم جای دارد و دیوید تیلور نیز با ۳۰۰۰ امتیاز کمتر در رده پنجم جای دارد. تیلور که بعد از کسب مدال طلای جهان در بلگراد، فقط در انتخابی آمریکا روی تشک رفته و آنجا هم به راحتی صاحب دوبنده تیم ملی شده است.

به این ترتیب با توجه به غیبت تیلور در مجارستان، حضور یزدانی در بین ۴ نفر برتر رنکینگ برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شده، اما نکته اینجاست که طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی ۴ نفر برتر رنکینگ در هر وزن تا مراحل نیمه نهایی و فینال به مصاف هم نمی‌روند. با این اوصاف احتمال برخورد تیلور و یزدانی قبل از مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان وجود دارد.

این اتفاق ممکن است ماجرای سال ۲۰۱۸ را برای این دو قهرمان افسانه‌ای کشتی جهان تکرار کند. در آن سال در همان دور نخست تیلور و یزدانی با هم برخورد کردند و با شکست حسن یزدانی، او شانس حضور در فینال را هم از دست داد و در گروه شانس مجدد به مدال برنز رسید.

در چند سال اخیر، اما با توجه به اینکه یزدانی و تیلور در رنکینگ اول و دوم قرار داشتند، تا فینال به هم برخورد نکردند و خیالشان بابت صعود به فینال راحت بود 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار