کد خبر: ۱۱۱۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 07 July 2023

سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران امروز درباره وضعیت مصرف برق و تمهیدات شرکت توزیع برق برای جلوگیری از خاموشی در فصل تابستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مصرف برق در استان مازندران به حدود یک‌هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه بات وجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در بخش‌های خانگی و تجاری خاموشی نداریم، افزود: البته راهکار برون‌رفت از خاموشی منوط به مشارکت مردم و واحدهای تجاری در مصرف بهینه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه با پیک مصرف فاصله داریم، اضافه کرد: باتوجه به اینکه هفته آینده هفته گرمی پیش‌رو داریم پیش‌بینی ما این است مصرف برق افزایش یابد.

حسینی کارنامی با تاکید بر اینکه پایش روزانه ادارات و بانک‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه باید ادارات و بانک‌ها در ساعات اداری ۳۰ درصد و بعد از ساعت اداری ۶۰ درصد مصرف برق را کاهش دهند که در صورت بی‌توجهی نسبت به قطع برق اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: روزانه باتوجه به پایش‌ها نسبت به قطع برق ادارات، بانک‌ها، مجتمع‌های پرمصرف و پلاژ‌ها اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه ساعت پیک مصرف ساعات ۱۱ تا ۱۷ و همچنین ۱۸ تا ۲۲ است، افزود: مدیریت در مصرف، تنظیم درجه کولر روی درجه آسایش، موکول کردن لوازم پرمصرف به ساعات پایانی شب مورد تاکید است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار