مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی ۳۶ "قربانگاه ابراهیمی" در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف نموده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 27 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی امروز در برنامه زنده صبح مازندران با تبریک عید قربان اظهار داشت:هر مناسبت بهانه ای برای حضور پر شور مردم در کمک های مومنانه به نیازمندان است که معجزه ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

 

آمادگی تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد مازندران برای دریافت نذورات قربانی  

وی افزود: فعالیت های ما در کمیته امداد از هفته های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و مسئله اصلی ، انجام قربانی و ترویج یک خیرو احسان بزرگ در جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

معافی تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی ۳۶ "قربانگاه ابراهیمی" در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف نموده است.

وی با اشاره به همکاری شورای زکات روستاها و موسسات خیریه با کمیته امدادبیان داشت: سال گذشته ۶۴۰۰ راس دام سبک و سنگین قربانی و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار قربانی در استان انجام گردد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در روز عید قربان ، گوشت قربانی با توجه به نیت خیرین و در همان روز با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معافی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار