رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقيف يكدستگاه پژو ۴۰۵ و كشف ۱۱۶كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس استان‌ هاي مرکزی و فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 25 June 2023


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"حسین شمسایی فرد" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند يك محموله مواد مخدر را به شهر شيراز وارد كنند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود: با هماهنگي به عمل آمده با پليس استان فارس، دو تيم از مأموران انتظامي پس از هماهنگي قضائي به ورودي شهر شيراز اعزام و با يك عمليات منسجم و به موقع مؤفق شدند خودروي فرد قاچاقچي را شناسايي و پس طي مسافتي متوقف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بيان اينكه راننده با به جا گذاشتن خودرو از محل متواري مي شود تصريح کرد: در بازرسي از اين خودرو ۱۱۶ كيلوگرم تریاک كشف شد.
سرهنگ شمسایی فرد در پایان با اشاره به اینکه تلاش براي دستگيري متهم فراري اين پرونده ادامه دارد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار