کد خبر: ۱۱۱۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 23 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، حمید مطهری سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی، در مورد جدایی‌اش از نساجی مازندران در گفت و گویی اظهار کرد:

پس از اینکه از نساجی جدا شدم، جایی صحبت نکردم، چون اعتقاد دارم وقتی از جایی بیرون می‌آیید، نباید صحبت کنید. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی فردی با شخصیت، کاربلد و توانمند است. یکی از دلایلی که صحبت نکردم، شخص ایشان بود، ولی یکسری چسبیده به نساجی بودند که شرایط کاری را برای من سخت کردند. من اینها را در قلب خودم نگه داشته بودم. من سر سفره مادرم بزرگ شده‌ام و عادت ندارم جایی که نمک خورده‌ام، نمکدان بشکنم، اما چسبیده‌ها به نساجی به من و حدادیان خیانت کردند.

الان می‌بینیم آن افراد جایی در نساجی ندارند، چون خدایی بالای سر همه ما وجود دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به روند سرمربیگری‌اش در نساجی مازندران یادآور شد: ما در نیم‌فصل اول تا رده پنجم جدول رده‌بندی بالا آمدیم که در تاریخ نساجی بی‌سابقه بود و حتی باشگاه قراردادم را برای فصل آینده تمدید کرد، اما متأسفانه یک جاهایی نمی‌توانی کاری انجام دهی. الان گلایه‌ای ندارم، چون گله آدم‌ها را کوچک می‌کند. من خدا را در کارم در نظر گرفتم و ثابت شد کسانی که به من و نساجی خیانت کردند، امروز جایی ندارند.

مطهری در واکنش به انتقادها به حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات کافا خاطر نشان کرد: همه ما اعضای کادر فنی و در رأس آنها امیر قلعه‌نویی انتقادپذیر هستیم، چون اعتقاد داریم انتقاد باعث پیشرفت خواهد شد. یکسری دوستان نظرات‌شان را بیان کردند و برای آنها احترام قائل شدیم، ولی باید بگویم شرایط را نمی‌دانند. ما فرصت کمی برای هماهنگی بازیکنان داشتیم. تورنمنت کافا بهترین دستاورد برای تیم ملی بود، چرا که لیگ ما تمام شده بود و کادر فنی باید شناخت دقیق‌تری نسبت به بازیکنان پیدا می‌کرد. ما بازیکنان را فقط در فیفادی‌ها در اختیار داریم. در باشگاه‌ها فرصت آماده‌سازی هست اما فرصت در تیم ملی محدود است. در مسابقات کافا می‌توانستیم روی برخی آیتم‌ها کار کنیم. دستاورد بعدی حضور در مسابقات کافا، بازی با ازبکستان بود. ازبکستان در آن جو وحشتناک واقعاً برای قهرمانی جنگید. در برخی جاها دیدم که قهرمانی بازیکنان تیم ملی را به سخره گرفتند، در صورتی که بچه‌ها شاد شدند و این قهرمانی می‌تواند تمرینی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشد. ما باید نسل فعلی را نهادینه و آنها را به قهرمانی عادت کنیم. قلعه‌نویی برای بازی با تیم‌های بزرگ به فدراسیون فوتبال نامه داده است. مگر ما بدمان می‌آید با تیم‌هایی مثل برزیل، فرانسه یا آلمان بازی کنیم؟ ما برای برگزاری مسابقه محدودیت داریم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار