فرمانده انتظامی شهرستان نور از آزادسازی 150 هزار متر از اراضی ملی واقع در بخش چمستان و منطقه ییلاقی لاویج آن شهرستان خبرداد
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 20 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/03/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

افزایش80 درصدی کشفیات مواد مخدر درکلانتری ها و پاسگاه های مازندران 

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر کلانتری ها و پاسگاه های مازندران در خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

سرهنگ " سید محسن جعفری " در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری پلیس،گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح هاي عملياتي و هدفمند در خرداد ماه سال جاری موفق به کشف بیش از 25 کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

سرهنگ جعفری در ادامه بیان داشت با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی کوپ های استان شاهد افزایش 80درصدیکشفیات انواع مواد مخدر در این مدت بوده ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه پلیس پیشگیری، دستگیری معتاد متجاهر نسبت به سال گذشته24% افزایش داشته  افزود :70 درصد خرده فروش های دستگیر شده در سطح استان نیز مربوط به  عملکرد کوپ ها بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از 112 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط کوپ های استان کشف شده است گفت:پليس با قاطعيت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق موادمخدر اقدام خواهد کرد .

------------------------------------------

کشف قتل و دستگیری قاتل در سوادکوه شمالی 

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از کشف قتل و دستگيري قاتل در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حمیدرضا فرهودی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل درسوادکوه شمالی، بلافاصله بررسي موضوع در دستوركارماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 قرارگرفت.

وی افزود: در درگیری دو جوان بر اثر اختلافات شخصی، یکی از آنها با ضربه چاقو طرف دیگرکه جوانی22ساله بوده را مجروح نموده که شخص مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحت وارده فوت می کند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: ماموران پلیس با تحقیقات سریع میدانی و شگرد خاص پلیسی قاتل را در کمترین زمان ممکن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند

سرهنگ فرهودی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات و درگیری عنوان کرده است متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

------------------------------------------

آزادسازی 150 هزار متر اراضی ملی در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از آزادسازی 150 هزار متر از اراضی ملی واقع در بخش چمستان و منطقه ییلاقی لاویج آن شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز از اراضی ملی واقع بخش چمستان و منطقه ییلاقی لاویج شهرستان نور، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این ماموریت، پس از هماهنگی قضایی و باحضورکارشناسان اداره منابع طبیعی، و ماموران انتظامی شهرستان حصارهای ایجاد شده در اطراف این زمین ها تخریب شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نور از آزادسازی 150 هزار متر از اراضی ملی واقع در بخش چمستان و منطقه ییلاقی لاویج خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی و مزارع کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند .

------------------------------------------

دستگیری سارق حرفه ای منازل در عباس آباد 

سرهنگ ناصرصالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری یک سارق سرقت منزل و اعتراف به 18 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصرصالحی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 1 نفر از سارقو مالخر حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد. 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
سرهنگ صالحی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری 3 سارق حرفه ای سیم برق در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان "میاندورود" 

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگيري 39 نفر در اجراي طرح امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مجتبی راست خدیو"در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر و روستا های میاندورود به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر، 6 معتاد متجاهر ، 5 سارق حرفه ای، 16 مجلوب فراری و کشف 1500گرم موادمخدر، یک و نیم تن چوب قاچاق، 3 هزار شاخه چلم جنگلی غیرمجاز، یک قبضه اسلحه شکاری و توقیف 6 دستگاه خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود.

سرهنگ راست خدیو با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی،فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند.

------------------------------------------

دستگیری سارق سیم برق در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق حرفه ای سیم کابل برق و پمپ آب و اعتراف به 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت های متعدد سیم کابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وي در ادامه با بیان این که ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد:این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت سیمکابل  و 2 دستگاه پمپ آب برقی در سطح شهرستان معترف شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

------------------------------------------

کشف 17 فقره پرونده اماکن خصوصی گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری 2 سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 17 فقره سرقت اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، "سرهنگ محمود کلوانی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان گلوگاه، بررسي موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور كار افسران تجسس کلانتری11 فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری11 پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضائی، 2سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ کلوانی با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: پلیس، شبانه روز و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می کند.

------------------------------------------

دستگیری 3 سارق اماکن عمومی در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي ساری از دستگيری 3 سارق حرفه اي اماکن و معابر عمومی با 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با بيان اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن و معابرعمومی در سطح شهرستان ساری ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی 3 سارق حرفه ای را در این ارتباط شناسایی و در اقدامی غافلگيرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهمان در بازجویی ها به 9 فقره سرقت اماکن و معابر در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: این 3 سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

وی در پایان با تأکید به رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان به آنان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند. 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار