مجتبی سلیمان نژاد، بخشدار بخش مرکزی رامسر در پیامی از میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران به جهت حضور در دهستان اشکور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 18 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مجتبی سلیمان نژاد، بخشدار بخش مرکزی رامسر در پیامی از میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران به جهت حضور در دهستان اشکور قدردانی کرد. 

قدردانی بخشدار بخش مرکزی رامسر از مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر میثم معافی مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران مدیر جهادی و در تراز انقلاب، همراهی خالصانه و تلاش صادقانه شما تنها کمتر از دو هفته از انتصاب حضرتعالی در این مسئولیت خطیر آئینه تعهد و همراهی شعار دولت محرومان است.

بدینوسیله بنمایندگی از مردم رامسر از همکاری مجدانه و دلسوزانه حضرتعالی در حضور هرچه قدرتمندتر و همراهی مجموعه بخشداری ، در حل مشکلات حوزه روستایی بخش مرکزی به ویژه دهستان محروم و کم برخوردار اشکور صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

برادر عزیز و مدیر جهادی استان ،از اینکه اولین مقصد سفر استانی مسئولیت جدیدتان را دور افتاده ترین نقطه استان مازندران و حضور شبانه روزی بیش از ۷۲ ساعته قرار دادید قدردانی کرده و قطعا نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست.

از درگاه ایزد منان دوام، عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مناطق محروم شهرستان رامسر و حل مشکلات و تسریع در امور شهروندان شهرم را مسئلت دارم.

خادم شهروندان رامسر و بخش مرکزی
مجتبی سلیمان نژاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار