در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پرده از قتل جوان ۳۲ ساله اراکی که قربانی توهم شیشه ای شده بود برداشته و قاتل در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 14 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کارآگاه " کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی اعلام گزارشی از کشف جسد جوان ۳۲ ساله در منزل شخصی اش در اراک به مرکز فوریت های پليسي ۱۱۰ بلافاصله تیم هایی انتظامی در محل حاضر شدند.
وی افزود: از همان دقايق اوليه اعلام اين قتل، تحقيقاتي تخصصي در اين خصوص در دستور كار پليس قرار گرفت و بلافاصله كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پليس آگاهي،اقدامات فني تخصصي خود را برای شناسايي عامل جنايت آغاز كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: سرانجام با بهره گيري از روش هاي علمي و تخصصي، سرنخ هايي از دست داشتن يكي از بستگان مقتول در اين قتل به دست آمد و كارآگاهان پليس دريافتند كه اين قتل توسط یکی از اقوام مقتول انجام شده است.
سرهنگ چهری تصريح كرد: با توجه به سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول تحقیقات میدانی برای کشف خودرو آغاز و در ادامه با اعزام دو تيم عملياتي متهم در حین تردد با خودرو سرقتي در جـــاده اراک به قـــم شناسایی و متوقف شد.
وی با اشاره به دستگیری قاتل در عملیات توقیف خودروی سرقتی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری اذعان کرد: در شب وقوع قتل در منزل مقتول حضور داشته که به دلیل مصرف شیشه و توهم با چاقو به مقتول در خواب حمله کرده و وی را به قتل می رساند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف قاتل به سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول پس از ارتکاب به جرم خاطر نشان كرد:‌ متهم دستگير و با تكميل تحقيقات پليس براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار