معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: چندین شرکت در مورد موضوع آلودگی نیروگاه شازند اعلام آمادگی کرده‌اند، اما هنوز نتیجه خاصی به دست نیامده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 13 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، اسدی در جلسه کاهش آلودگی هوا افزود: جلسه پیگیری مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی برگزار و اقدامات خوبی انجام  و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.
وی یادآورشد: پیگیری ساماندهی باغات سنجان یکی از این اقدامات است که طرح مطالعات آن توسط وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است، اما اقداماتی نیز از جمله ساماندهی چاه‌های غیرمجاز و لایروبی قنوات نیز باید انجام شود. 
او با بیان اینکه موضوع معاینه فنی خودرو‌ها به شهرداری تکلیف شده عنوان کرد: این مهم نیز در حال پیگیری است که برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی کنترل بیشتری در این حوزه صورت گیرد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: پلیس راه نیز تکالیف حوزه راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهد همچنین در حوزه شازند و نیروگاه نیز پیگیری‌هایی در حال انجام است. 
اسدی عنوان کرد: چندین سال است که این کار زمین مانده و چندین شرکت اعلام آمادگی کرده اند که موضوع آلودگی نیروگاه را پیگیری کنند، اما هنوز منتج به نتیجه نشده است.
در این جلسه مقرر شد کمیته کارشناسی متشکل از اداره کل حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری اراک، شورای اسلامی شهر اراک، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و اداره کل راه و شهر سازی استان با مسئولیت اداره کل محیط زیست استان تشکیل و هر دو ماه یک بار اقدامات را گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار