معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۸۳ هزار و ۱۵۸ نفر مددجو در استان تحت حمایت قرار دارند که در صورت بیماری از خدمات درمانی این نهاد بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 20 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: ۸۳ هزار و ۱۵۸ نفر مددجو در استان تحت حمایت قرار دارند که در صورت بیماری از خدمات درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج، خاص و زمین‌گیر است.

عمادی ترکامی تصریح کرد: ۳۱۵۱ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود.

وی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲۹۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۲۰۴۱ مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت : درسال گذشته بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون۶ تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت گردید.

عمادی ترکامی افزود: در سال ۱۴۰۱ ، ۱۵۳ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

وی تصریح کرد: ۴ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

خاطرنشان می شود: ۱۷۵۰ مادر باردار و شیرده و ۵۵۰ کودک زیر پنج سال در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار