کد خبر: ۱۱۰۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 12 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، جهان پهلوان عبدالله موحد از مسئولان برگزاری دومین مسابقات بین‌المللی کشتی جام عبدالله موحد تقدیر و تشکر کرد:

بر اساس این گزارش ، متن پیام عبدالله موحد در روز دوم در مراسم اختتامیه در سالن محل برگزاری مسابقات کشتی هم به نمایش در آمده بود.

پیام تقدیر جهان پهلوان عبدالله موحد بخاطر برگزاری جام موحد  


پیام تقدیر جهان پهلوان عبدالله موحد در دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران که در شهرستان بابلسر برگزار شد به شرح ذیل می باشد:

خدمت تمامی هموطنان عزیز کشورم سلام و عرض ادب دارم بسیار خرسندم که دومین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد نوجوانان با نام بنده در شهری که کشتی را در آن با خود آمیختم برگزار می شود.

خیلی دوست داشتم که برای احترام به تمامی جامعه کشتی و حاضران در سالن در ایران حضور داشتم و از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات بودم اما به دلیل مشغله شرایط حضور در ایران برایم مهیا نشد.

در پایان از تمامی کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کرده اند به خصوص فدراسیون کشتی، استاندار مازندران فرماندار بابلسر، مدیرکل ورزش و جوانان رئیس هیات کشتی استان مازندران و مسئولان شهر بابلسر قدردانی می نمایم و آرزو می کنم که تمامی جوانان سرزمینم ایران به خصوص کشتی گیران به بالاترین مدارج و مراحل در زندگی خود برسند.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار