مدیرعامل آب و فاضلاب استان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه گفت: نحوه خدمات رسانی به حوزه آب و برق در اربعین حسینی امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 09 May 2023

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه میز خدمت وزارت نیرو در استان اظهار کرد: با توجه به مشکلات و مراجعات متعددی که همکاران ما در بخش های زیرمجموعه در خصوص بحث ایثارگری خصوصا در حوزه تبدیل وضعیت داشتند بنابراین ما از مشاور وزیر و مسئول محترم امور ایثارگران وزارت نیرو درخواست کردیم که در کرمانشاه حاضر شوند.

وی با بیان اینکه این حضور به همراه مسئولین ایثارگران شرکت های مادر تخصصی در حوزه آب و برق است، افزود: خوشبختانه این مسئولین طی سه روز در استان کرمانشاه حضور داشته و به تمامی مشکلات ایثارگران رسیدگی کردند، امروز هم میز خدمتی برگزار و درخواست ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد:  تعدادی از مراجعه کنندگان درخواست های قابل پیگیری داشتند و برخی از نظر قانونی دچار مشکلاتی شدند که توضیحات لازم به آن ها ارائه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در منطقه مرزی در خسروی برای رسیدگی به مباحث اربعین حسینی در سال 1402 برای اینکه بتوان خدمات خوبی در حوزه آب و برق ارائه داد، مسائل  متعددی از جمله نحوه خدمات رسانی، تامین اعتبار و .. بررسی شد.

وی گفت: به این ترتیب می توانیم نقاطی که در سنوات گذشته مشکل دار است را مرتفع و در سمت ایران و پایانه مرز خسروی و منظریه عراق خدمات پایداری را ارائه کنیم.

داوودی تاکید کرد: در مجموع این سفری که همکاران ما در وزارت نیرو و شرکت های تخصصی داشتند بازدهی و شرایط خوبی را فراهم کرد و رضایت نسبی برای همکاران ما ایجاد کرد، امروز بیش از 150 نفر حضور یافته و به مسائل و مشکلات آن ها رسیدگی شد که چنانچه باز هم نیاز باشد مجددا این میز ارتباطات مردمی را اطلاع رسانی می کنیم تا مشکلات را به صورت میدانی در استان کرمانشاه رفع کنند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار