کد خبر: ۱۱۰۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 21 April 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی، وضعیت ترافیک در هر سه محور منتهی به این استان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب با بیان این‌که، تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس اکنون برقرار است، وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال این محور در حدفاصل شهرستانک تا نساء را در زمان حاضر سنگین ذکر کرد.
وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر را نیز هم اکنون سنگین اعلام کرد و اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب هم شمال جاده هراز در محدوده های لاسم، وانا، بایجان و سه راهی چلاو فوق سنگین گزارش شده است.
رییس پلیس راه مازندران، با بیان این‌که، محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید، ترافیک خودرو سنگین است.
رییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به تردد بیش از ۵۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تردد خودرو در ایام نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار