«شعبانی» با بیان اینکه اردو‌های فرهنگی معنوی راهیان نور نقش برجسته‌ای در آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و معارف دفاع مقدس دارند گفت: در پنج ماه گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز البرزی به اردوی فرهنگی تربیتی راهیان نور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 20 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» رئیس اداره فرهنگی -هنری آموزش و پرورش استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی قهرمانان واقعی کشور و الگو‌های اخلاقی بزرگی، چون شهدا به دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: دانش آموزی که با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و با آن مأنوس شود بی‌تردید از بسیاری از بلایا و آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های فضای مجازی مصون خواهد بود.
شعبانی با بیان اینکه در این اردو‌های معنوی - تربیتی ۸۰۰ دانش آموز پسر و ۱۵۰۰ دانش آموز دختر مدارس متوسطه استان البرز حضور داشته‌اند، افزود: از این ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز ۲۰۰ دانش آموز از مدارس استعداد‌های درخشان استان البرز در اردو‌های راهیان نور حضور یافته‌اند که یک کاروان ۵۰ نفره از آن‌ها به صورت راهیان نور دریایی به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دراین حرکت عظیم فرهنگی همیار آموزش و پرورش بود و اعزام این حجم از دانش آموزان با همکاری سپاه استان البرز صورت گرفت.
شعبانی با توجه به اهمیت بازگو کردن پیشرفت و دست آورد‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این اردو‌های فرهنگی دانش آموزان ضمن آشنایی با سیره شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور، با مسایلی، چون ضرورت خودباوری، مبارزه با استکبار جهانی و تکیه بر توان و ظرفیت‌های بومی و مردمی آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار