فرماندار نکا گفت:
فرماندار شهرستان نکا گفت: در یکی از اعیاد پیش رو در ماه مبارک شعبان نیز پروژه ی «تصفیه خانه سد گلورد در پایین دست شاهبند» با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی خواهد شد که ماحصل آن ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه است و در ظرف ۶ تا ۷ ماه اجرایی خواهد شد که از آبهای سطحی نیز برای تامین آب شرب استفاده میشود.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 22 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۳ دهمین جلسه شورای اداری شهرستان نکا باحضور حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشداران بخش مرکزی، هزار جریب، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات، به ریاست دکتر عبدالرضا بابائی فرماندار نکا در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

عبدالرضا بابائی ضمن تشکر از حضور پرشور، بابصیرت و باشکوه مردم در ۲۲بهمن امسال، آن را تجدید بیعت و میثاق با امام ، شهدا و ولایت دانست که بار دیگر ارادت خود را به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه نشان دادند.

وی افزود: مردم بار دیگر ثابت کردند، در بصیرت و ولایت مداری، مردمی در خور خدمت و نوکری هستند و ما به عنوان مسئولان نظام اسلامی نسبت به آنها چقدر کم میگذاریم و باید قدردان چنین مردمی باشیم. آنها انصافا در بزنگاه های تاریخ انقلاب اسلامی، جلوتر از ما مسئولین حرکت و هرجا خطری را احساس کردند و تشخیص دادند که انقلاب اسلامی نیاز به صیانت و حضور بیشتر از قبل دارد، خودشان در صحنه حاضر شدند.

فرماندار شهرستان نکا گفت: این حضور مردم که ما را خوشحال کرد، برای دشمن پیامی دارد، چراکه هر وقت دشمن احساس میکند که مردم در صحنه آمده اند، طراحی های پیچیده تری میکند که ما خود را برای آن طراحی ها آماده میکنیم و همانطور که ریاست جمهور مدتی قبل در سخنان خود گفت: «قطعا و یقینا اتفاقات خوبی در حوزه ی اقتصاد رقم خواهد خورد»، این یک شعار احساسی نیست بلکه یک حرف و سخن برآمده از منطق و استدلال است.

بابايی در ادامه خاطرنشان کرد: ما نباید از دشمنی دشمن که برخی از آنان در داخل کشورحضور دارند غافل باشیم، «اخلال ایجاد کردن در نظام اقتصادی در داخل کشور» که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم و هستیم که بخشی از آن مربوط به تفاله های جریان لیبرالیستی است که در کشور از اقدامات اصلاحات پیش رو، احساس خطر کردند.

وی افزود: هر زمانی که اقدامات اساسی در حوزه ی مسائل اقتصادی و معیشت مردم میخواهد اتفاق بیفتد تا عموم مردم از آن متنعم شوند، سر و صداها و اخلال ها زیاد میشود که باید مراقب آن باشیم زیرا دشمن تمام هم و غم و فشار خود را آورده است که این اتفاقات رقم بخورد.

فرماندار نکا اظهار کرد: اخیرا آمریکا طبق یک طراحی در کشور ما و در کشورهای ترکیه، عراق و ... نظارت‌های شدیدی جهت جلوگیری از وارد شدن دلار به کشور انجام داد، اینکه برخی از صرافی ها در گذشته با رانت مجوز گرفتند و فعالیت میکنند و در بزنگاه ها اخلال ایجاد میکنند، برای ما ثابت شده است.

بابايی گفت: درست است که شرایط ایده آل نیست اما باید مراقب دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور باشیم و بنده همچنان یقین دارم که دولت سیزدهم به زودی گامهای اساسی در جهت اصلاحات اقتصادی خواهد گرفت که در این اصلاحات، آقایانی که در سالهای طولانی در مجموعه هایی تصمیم می‌گرفتند و برای اقتصاد کشور و برای خود مرکز مطالعات و تحقیقات، دانشگاه و غیره ثبت کردند فرصت برای عرض اندام آنها تنگ و این فرصت از آنجا گرفته خواهد شد، لذا مقاومت‌هایی میکنند که تحلیل بنده این است؛ «این دست و پا زدنها ، دست و پا زدنهای قبل از اصلاحات اساسی است این اصلاحات اساسی قطعا و یقینا به نفع عموم مردم خواهد بود».

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان اعتکاف که در ۱۱ نقطه از مساجد مختلف شهرستان نکا آن را برگزار کردند، اعتکاف را یک فرصت بسیار خوب برای خلوت جوانان با خدا و بازسازی و آمادگی برای ورود به ماه شعبان و رمضان دانست.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه، کارهای بسیار خوبی از ابتدای سال تا کنون با تعامل و هماهنگی همه ی مدیران در شهرستان نکا صورت گرفته است که در دهه ی فجر شاهد آنها بودیم، خبر داد: در یکی از اعیاد پیش رو در ماه مبارک شعبان نیز پروژه ی «تصفیه خانه سد گلورد در پایین دست شاهبند» با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی خواهد شد که ماحصل آن ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه است و در ظرف ۶ تا ۷ ماه اجرایی خواهد شد که از آبهای سطحی نیز برای تامین آب شرب استفاده میشود.

وی افتتاح میدان امام رضا(ع) که بنام امام هشتم و در مسیر زیارت او ساخته شده است را یک کار بسیار خوب در جهت توسعه ی شهر برشمرد و خطاب به تحلیل برخی رسانه ها که گفتند: چطور یک میدان میتواند ۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد، گفت: همه ی ۳۰ میلیارد تومان فقط صرف ساختن یک میدان نشد، بلکه جهت تملک تجاریِ قریب به ۲/۲۰۰ متر مربع از آن منطقه، ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

خبر: الهام زارعی 

کلنگ زنی تصفیه خانه سدگلورد در پایین دست شاهبند نکا در اعیاد شعبانیه
کلنگ زنی تصفیه خانه سدگلورد در پایین دست شاهبند نکا در اعیاد شعبانیه
کلنگ زنی تصفیه خانه سدگلورد در پایین دست شاهبند نکا در اعیاد شعبانیه  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار