فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، طی عملیاتی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 20 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"هادی افراسیابی"افزود: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با تهيه و توزيع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل اطلاعاتی شهرستان در تحقیقاتی از خرید و انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به این شهرستان، از سوی ۳ قاچاقچی مواد مخدر مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
وی اضافه کرد: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی، منزل این سه برادر قاچاقچی، تحت مراقبت نامحسوس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خمین قرار گرفت و سرانجام با پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی، در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آنان اقدام و در بازرسی از منزلشان۴۴ كيلو و ۳۵۰ گرم تریاک و ۲عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با تأکید بر توقیف یک دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان مذکور که از آن در حمل مواد مخدر استفاده می شد و انتقال آن به پارکینگ افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ افراسیابی در پایان با قدردانی از تعامل هدفمند شهروندان با پليس در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی، اظهارداشت: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر که زمينه ساز بسیاری از جرایم است جزء اولويت هاي کاري پلیس مي باشد و بی تردید فراجا تا رسیدن به شرایط مطلوب، برای مبارزه بي امان با اين بلای خانمانسوز از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار