ویژه برنامه های سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) ، روز مادر و سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) روز پنجشنبه در بستر شاد مدارس استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 12 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این ویژه برنامه ها با مشارکت دانش آموزان، مربیان و معاونان پرورشی مدارس استان البرز با انتشار عکس ، پیام، نقاشی ، خوشنویسی ، دلنوشته ، سرود، نماهنگ و گزیده ای از فرمایشات امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص حضرت زهرا (س) به اجرا درآمده است.

وی یادآورشد: در این ویژه برنامه دانش آموزان ، آثار هنری خود را با موضوع شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) در بستر شاد به نمایش می گذارند.

فتح الهی با اشاره به اینکه باید تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه کنیم، اضافه کرد: شناخت بیشتر دانش آموزان از این ۲ الگوی ماندگار موجب تقویت دین و انقلاب در جامعه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: دانش آموزان می توانند با الگو برداری از آموزه های تربیتی زندگی حضرت زهرا (س)، در مسیر زندگی سعادتمندانه یاری شوند و گامی نزدیک تر به سبک زندگی فاطمی بگذارند.

فتح الهی گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با بصیرت فاطمی گفتمان های دینی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا(س) در مدارس البرز در حال اجرا است.

وی از دیدار دانش آموزان با مادران شهدا ، برپایی نمایشگاه کتاب ، حجاب و عفاف، همایش فاطمه‌شناسی، انتشار پیام هایی از توصیه های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدرانقلاب و مدافع حرم در خصوص حجاب و عفاف رااز دیگر برنامه های ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) در مدارس البرز نام برد.

این ویژه برنامه ها یک هفته ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار