مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به وقوع ۸۷ مورد حادثه برای کوهنوردان و طبیعت گردان طی سال جاری در این استان اعلام کرد: افراد علاقه مندان به کوهنوردی و طبیعت گردی بدون تمرین و شناخت مسیرها در ارتفاعات و سایر عرصه های طبیعی البرز تردد نکنند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 30 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمد باقر خلفی اظهار داشت: گرفتار شدن برخی طبیعت گردان در مناطق سخت گذر با مشکلاتی برای آنان و امدادگران همراه است .

وی بیان داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز به سه هزار و ۲۷۴ نفر در حوادث مختلف از جمله جاده ای و کوهستان امداد رسانی کردند که از این تعداد ۸۱۶ نفر مصدوم بودند.

خلفی گفت: از مجموع حادثه دیدگان سال جاری در این استان ۳۰ نفر جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال قبل تغییری نداشته است .

وی اظهار داشت: از مجموع حوادث رخ داده  ۶۴ درصد مربوط به تصادفات جاده ای است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۷ مورد حوادث کوهستان ، ۱۳ مورد حوادث کارگاهی- صنعتی، ۲۱ مورد شهری  و ۱۱ مورد  سیل و آبگرفتگی در استان البرز رخ داده است.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآور شد:  امسال  بیشترین حوادث استان البرز  به شهرستان کرج با ۲۷۶ حادثه  و کمترین حادثه مربوط به شهرستان فردیس با هشت فقره بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار