رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری مُوظف است هر سال با اجرای طرح‌های مختلف، چند گره ترافیکی این کلانشهر را باز کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 03 October 2022

سید امیر سامع افزود: اجرای طرح‌های الکترونیکی برای آسان سازی در عبور و مرور و استفاده از حمل و نقل عمومی مانند ناوبری هوشمند حمل و نقل اهمیت دارد و به کاهش ترافیک در بسیاری از نقاط شهر مُنجر می‌شود.

وی با اشاره به تصویب لایحه‌ای برای پایش و کنترل آلودگی هوا در شورای شهر اظهار داشت: این مُصوبه ۲۰ بند دارد که یکی آنها الزام شهرداری بر نصب فیلتر روی خودروهای خود اعم از اتوبوس و آتش نشانی با هدف کاهش آلودگی هوا و استفاده از سوخت مناسب در وسایط نقلیه خود است.

این عضو شورای شهر هشدار داد: بخش‌هایی که در این زمینه همکاری نمی‌کنند از سوی شهرداری اخطار خواهند گرفت و در صورت ادامه، نامشان به استانداری اعلام خواهند شد.

سامع با بیان‌اینکه مصرف انرژی در کشور و شهر ما بالاست لذا باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم، اضافه کرد: اگر دستگاه‌های مختلف شهر، مُشوق ساختمان‌هایی باشند که اصول مصرف انرژی را بخوبی رعایت می‌کنند و برای آنها تخفیف در نظر بگیرند می‌توان به کاهش مصرف انرژی امیدوار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار