حجت الله نصیری گفت: تمام شهرها سهمیه آرد را افزایش و نانوایی ها را دو شیفت کرده اند اما این مسئله در کرج انجام نشده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 07 September 2022
تورم برنج صف نانوایی های کرج را شلوغ کرد/کرج تنها شهری که افزایش سهمیه آرد به نانوایان اختصاص نداده است/ مردم نان هم نخورند!؟!
به گزارش «تابناک البرز» رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: طی ۳ ماه اخیر نانوایی ها به واسطه افزایش مصرف مردم شلوغ تر شده است.
حجت الله نصیری با اشاره به اینکه سهمیه آرد نانوایی ها سریعتر به اتمام می رسد، افزود: سهمیه برخی از نانوایان در کرج روزانه ۲۲۰ کیلو آرد است.
وی پخت بیشتر نان را در گرو افزایش سهمیه دانست و اظهار داشت: پیش از اجرای طرح یارانه آرد و تورم کالاها، مصرف نان مردم پائین بود.
نصیری تصریح کرد: با افزایش قیمت برنج از کیلویی ۳۰ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان مردم توان خرید برنج را نداشته و نان قوت غالب آنها شد.
وی با اشاره به درخواست از مسئولین غله برای افزایش سهمیه آرد نانوایان، گفت: تمام شهرها سهمیه آرد را افزایش و نانوایی ها را دو شیفت کرده اند.
نصیری افزود: تنها شهری که افزایش سهمیه آرد به نانوایان اختصاص نداده، کرج است، حرف آنها این است کمبود سهمیه نداریم و پاسخ نمی دهند.
وی اظهار داشت: سرانه آرد کرج ۶ و نیم کیلو است، موضوع قاچاق آرد در میان نیست و با نصب کارتخوان فروش نانوایی ها رصد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار