۶ طرح آبخیزداری استان مرکزی همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 23 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با اعلام این خبرگفت:این پروژه‌ها مربوط به شش شهرستان استان مرکزی است.

عبدالحسین محمدی افزود: در این راستا عملیات مرمت بند خاکی روستای زنگارک شهرستان فراهان به اتمام رسیده است و با اشتغالزایی مستقیم برای ۵ نفر و حجم آبگیری ۴۲۰ هزار مترمکعب به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: تمامی این پروژه‌ها توسط اداره کل منابع طبیعی استان سرمایه گذاری شده است.
محمدی یادآورشد:در این هفته پروژه مرمت بند‌های خاکی روستای چناقچی منطقه خرقان در شهرستان زرندیه با حجم آبگیری ۴۶۰ هزار مترمکعب و ایجاد ۱۰ فرصت شغلی و سازه‌های آبخیزداری مرمت شده روستای چال هما در شازند با حجم آبگیری ۲۰۰ هزار مترمکعب و ایجاد ۱۰ شغل مستقیم افتتاح می‌شود.
مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی با اشاره به احداث بندخاکی روستای خیزاب خمین، افزود: این پروژه با تولید ۸ فرصت شغلی مستقیم و اعتباری بیش از یک میلیارد تومان و حجم آبگیری ۴۵۰ هزار مترمکعب در هفته دولت بهره برداری می‌شود.
محمدی با اشاره به بهره برداری از بندخاکی مزرعه عطاءالهی در شهرستان محلات و بند خاکی روستای جعفرآباد شهرستان کمیجان، بیان کرد: بندخاکی مزرعه عطاءالهی با اعتباری حدود یک میلیارد تومان، ۸ فرصت شغلی مستقیم و ۷۵ هزار مترمکعب حجم آبگیری سازه احداث شده است، همچنین پروژه بندخاکی روستای جعفرآباد نیز با حجم آبگیری ۶۵ هزار مترمکعب، ایجاد ۱۲ فرصت شغلی با اعتبار ۵۳۹ میلیون تومانی در این هفته افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار