استاندار مرکزی گفت: ۶ هزار میلیارد ریال از منابع مالی در آستانه سفر هیات دولت به این استان برای پرداخت مطالبات گندمکاران استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 24 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری‌های انجام شده این منابع مالی روز از سفر رییس جمهوری به استان مرکزی اختصاص یافت و مطالبات پرداخت شد و از نظر پرداخت مطالبات گندمکاران نیز شرایط نسبت به پارسال بهتر است.
وی ادامه داد: خرید تضمینی گندم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش داشته است.
استاندار مرکزی با یادآوری آغاز خرید تضمینی گندم از ابتدای خردادماه در استان مرکزی گفت: خرید تضمینی این محصول تاکنون ۳۵ تن بیشتر از تمام خرید تضمینی گندم در سال گذشته از کشاورزان خریداری شده است.
مخلص الائمه ادامه داد: پیش بینی می شود خرید تضمینی گندم امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته باشد و از ۱۵۰ هزار تن که معادل نیاز استان است، فراتر برود.
وی در خصوص نصب کارتخوان در نانوایی‌های استان مرکزی اظهار کرد: با وجود آنکه این استان به عنوان پانزدهمین استان کشور در نصب کارتخوان در نانوایی ها بود، بر اساس آخرین آمار ارزیابی در کشور، استان رتبه سوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده و حدود ۹۷ درصد نانوایی ها به کارتخوان تجهیز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار