وزیر کشور در شورای اداری شازند گفت: در سفر هیات دولت به استان مرکزی، ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،احمد وحیدی روز جمعه ۳۱ تیرماه در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی، در حاشیه شورای اداری شهرستان شازند در جمع خبرنگاران درباره الحاق دریاچه کوکبیه به شهر افزود: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امید می رود مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.
وی اظهارداشت: در سفر پیش یینی شده هیات دولت به استان مرکزی، ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.
وی افزود: به منظور پروژه های اختصاصی شهرستان شازند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شازند مصوب شده البته از سهمیه کلی استان به موضوعات مختلف شهرستان داده خواهد شد.
وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم در خصوص زمین و وقف و کارخانه قند شازند و ...تاکید کرد: احتمالا دیگر نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد اما امیدمی رود با همراهی بنیاد مستضعفان در این زمینه به نتیجه برسیم‌.
وحیدی اضافه کرد: مقرر شد با منابعی که اختصاص پیدا می کند به روستاهای که فاقد اب هستند ابرسانی شود،امیداست بخشی امسال و بخشی در سال آینده محقق شود.
وی ادامه داد:منابع برای سیستم فاصلاب به ویژه در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع شود.
وی درباره بیمارستان به عنوان مطالبه مردم گفت: این مهم جز مصویات سفر است و پتروشیمی انجام این کار را تقبل کرده است‌.
وزیر کشور ادامه داد: مشکلاتی در حوزه راه سراسری شمال و جنوب در این جلسه مطرح شد که این راه باید فعال شود و وزارت راه این مهم را پیگیری خواهد کرد.
وی درباره الحاق دریاچه کوکبیه به شهر افزود: در این زمینه با وزارت راه صحبت خواهیم خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدمی رود مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.
وزیر کشور تاکید کرد: ۵۰ روحانی برای اعزام به روستاها اعلام آمادگی کرده اند که مقرر شد برای آنها خانه در روستاها اجاره شود.
وحیدی درباره صنایع تبدیلی هم گفت: در برخی روستاها در خصوص صنایع تبدیلی اعلام آمادگی داشتند و تصور مردم این بود که محیط زیست اشکال دارد که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات دیگری در سایر حوزه ها مطرح شد، افزود: امید‌می رود تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته های آنها برآورده شود.
وزیر کشور اضافه کرد: دولت سیزدهم خود را متعهد میداند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیازهای مردم را دنبال کند و امیدمی رود این موارد به خوبی در سطح شهرستان احصا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار