در حالی تصمیم به تغییر سرمربی تیم ملی گرفت که عملا امکان عزل اسکوچیچ و حتی انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را ندارد؛ چرا که هر تصمیمی در فدراسیون فوتبال باید با تایید هیئت رئیسه این فدراسیون انجام شود و در حال حاضر هم به دلایل مختلف امکان برگزاری جلسات این هیئت رئیسه نیست؛ چرا که تعداد اعضای آن کمتر از ۸ نفر هستند و به همین خاطر جلساتش به حدنصاب نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 13 July 2022

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال که در خصوص برکناری اسکوچیچ به اجماع رسیدند فاقد وجاهت فنی در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، برکناری یا ابقای دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال به یک چالش عجیب برای فوتبال کشور تبدیل شده است و در حالی که زمان زیادی تا جام جهانی ۲۰۲۲ باقی نمانده هنوز مشخص نیست این مربی در قطر روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست یا خیر.

فدراسیون فوتبال که پس از عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم به صورت سرپرستی اداره می‌شود در حالی تصمیم به تغییر سرمربی تیم ملی گرفت که عملا امکان عزل اسکوچیچ و حتی انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را ندارد؛ چرا که هر تصمیمی در فدراسیون فوتبال باید با تایید هیئت رئیسه این فدراسیون انجام شود و در حال حاضر هم به دلایل مختلف امکان برگزاری جلسات این هیئت رئیسه نیست؛ چرا که تعداد اعضای آن کمتر از ۸ نفر هستند و به همین خاطر جلساتش به حدنصاب نمی‌رسد.

با این حال فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت کمیته فنی را مسئول تعیین تکلیف اسکوچیچ معرفی کند. چرا که گزینه مورد نظر این فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی، علی دایی بود و پس از پاسخ منفی اسطوره فوتبال ایران به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی و همینطور موانع قانونی برای برکناری اسکوچیچ، ابزاری به نام کمیته فنی می‌توانست این فدراسیون را از یک چالش خودساخته نجات دهد.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال که حمید استیلی، علی‌اصغر مدیرروستا، نادر عزت‌اللهی، ابراهیم قاسمپور و پرویز مظلومی اعضای آن هستند تصمیم به برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال گرفتند؛ تصمیم که بدون هماهنگی با مسئولان فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شد. نکته مهم در خصوص کمیته فنی فدراسیون فوتبال، کارنامه اعضای آن است.  

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار