جاویدی گفت: راهپیمایی روز جهانی «قدس» پس از ۲ سال محدودیت کرونایی که به صورت خودرویی برگزار شد، امسال در شیراز به صورت گسترده همگام با تمامی آحاد مردم روز جمعه ۹ اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 25 April 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «رضا جاویدی»، امروز (دوشنبه 5 اردیبهشت) در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری برگزاری روز جهانی «قدس» گفت: روز جهانی «قدس» نماد وحدت و همبستگی بین ‌المللی در جهان اسلام است و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای هر چه با شکوه برگزار شدن این روز اقدامات متعددی به انجام می رسانند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز افزود: رژیم صهیونیستی با رفتار ضد بشری و کشتار کودکان و زنان بی دفاع، جایگاهی در جوامع بین المللی ندارد و امسال راهپیمایی روز جهانی «قدس» در ایران به عنوان محور مقاومت جهان اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اعلام کرد: طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، راهپیمایی روز جهانی «قدس» و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین پس از 2 سال محدودیت کرونایی که به صورت خودرویی برگزار شد، امسال به صورت گسترده همگام با تمامی آحاد مردم روز جمعه ۹ اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار