حجت الاسلام و المسلمین سادات :
حجت الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان پیرامون علل و چرایی حوادث اخیر مشهد در حرم امام رضا علیه السلام گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلفی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 06 April 2022

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات اظهار داشت: اینک این روز‌ها به وضوح شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی دشمن هستیم. دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تخریب آرمان وحدت و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و سوء استفاده از احساسات پاک مردم میباشند.

حجت الاسلام سادات افزود: مواردی همچون ایجاد روحیه ترس از همسایگان و همسایه هراسی، ارتباط دادن مسائل اقتصادی کشور با نارضایتی مردم از روحانیت و نظام دینی وهجمه وسیع به این قشر شریف، مرتبط نمودن موضوع شهادت روحانیت در حرم رضوی با بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و ده‌ها ترفند و دسیسه دیگر، همگی در این راستا قابل تحلیل می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان عنوان کرد: بر همگان به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و تریبون واجب است با روشنگری و جهاد تبیین با تقویت وحدت در جامعه و دوراندیشی و درایت نقشه‌های اتاق فکر رژیم پوشالی صهیونیستی و انگلیس مکار و آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای آن‌ها به ویژه آل سعود جنایتکار را نقش برآب نماییم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار