رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: از پرداخت هرگونه وجهی به عنوان بیعانه برای رزرو منزل، ویلا و سوئیت در ایام پایانی تعطیلات سال نو مخصوصا در روز طبیعت خودداری کنید.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 28 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان جهت رزرو باغ و ویلا در روز‌های پایانی تعطیلات سال نو و مخصوصا روز طبیعت، کلاهبرداران سایبری اقدام به درج آگهی با تصاویر جذاب و قیمت ارزان در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی مانند دیوار و شیپور کرده و مبالغی را بابت رزرو این اماکن دریافت می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: قربانیان پس از واریز وجه و مراجعه به محل متوجه کلاهبرداری شده و فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس آن‌ها نخواهد بود.

کسانی به کاربران هشدار داد: افرادی که قصد دارند از طریق فضای مجازی و به ویژه سایت‌های درج آگهی به دنبال اجاره باغ و ویلا  برای گذراندن تعطیلات نوروز باشند می‌بایست پس از رویت محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع مبلغ را پرداخت و از واریز هرگونه وجهی به عنوان بیعانه خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار