حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده امام جمعه کلاچای
کد خبر: ۱۰۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 25 March 2022

 

امام جمعه کلاچای امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر بر لزوم ارتباط موثر، مفید و سازنده مردم با مسئولان بخش تاکید و گفت: این ارتباط دو سویه مطمئنا به کاهش و رفع مشکلات مردم کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده با بیان اینکه از این پس مسائل و مشکلات بخش احصاء و بازنگری خواهد شد افزود: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از همه توان و ظرفیت مشکلات مردم را به نحو مطلوب کاهش دهیم و معتقدم عزم و اراده جدی و جمعی در منطقه وجود دارد.

وی نمونه بارز این مدعا را در همراهی و همسویی بخشدار محترم با امام جمعه جهت بررسی وضعیت آب زراعی در روستای هادیکیاشر اشاره و اظهار کرد: در این راستا تدابیر خوبی برای حل مشکل آب مزارع شالیزاری پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زاده اضافه کرد: کشاورزان منطقه مطمئن باشند قبل از شروع فصل زراعی مساله تامین و انتقال آب به مزارع شالیزاری حل خواهد شد و این مستلزم آن است که نگاه مسئولانه داشته باشیم.

 

امام جمعه کلاچای در ادامه سخنان خود با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله علوی گرگانی، محمدی ری شهری و سید مجتبی رودباری  برای آنان علو درجات خواستار شد.

به گفته وی،  آیت الله سید مجتبی رودباری پاسدار حریم دین و اخلاق بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زاده همچنین به بیانات رهبری معظم انقلاب در آستانه سال نو و بیان فرازهایی از معظم له اشاره و در این رابطه گوشه ای از فضیلت های دولت انقلابی کنونی را بیان کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار