مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور مدیر کل محترم،قائم مقام محترم ،اعضای شورای مدیران،امدادگران جوان،کارآفرینان جوان و جوانان در آستانه ازدواج برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 14 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: امروز جوانان و به ویژه جوانان امدادگر با تأسی از حضرت علی اکبر (ع)با حضور فعال در تمامی میدانهای خدمت رسانی ،خدمت به اکرام داشته ترین افراد را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه کمیته امداد استان مرکزی به همت جوانان و همه امدادگران توانسته است در سال جاری رتبه های برتر کشوری و استانی را کسب کند افزود: افزایش ۴۰ درصدی در عملکرد حوزه حمایت،رشد ۶۰۰ درصدی در عملکرد مسکن و آغاز به ساخت ۲۰۰۹ مسکن مددجوی ،افزایش دو برابری در عملکرد اشتغال،رشد ۶۲۲ درصدی در حوزه برنامه ریزی و رشد ۲۳ درصدی عملکرد فرهنگی و افزایش چشمگیر مشارکتهای مردمی و خدمات ارائه شده به خانواده‌ها از افتخارات استان در سال جاری بوده است که نتیجه تلاش تمامی امدادگران بوده است.
وی اظهار داشت: نتیجه افزایش ۵۰ درصدی خدمات و کاهش ۴ درصدی هزینه های تشکیلاتی افزایش بهره وری و اثر بخشی عملکرد این نهاد بوده است.
مومنی با بیان اینکه به مناسبت روز جوان ۲۶۰ سری جهیزیه به افراد مستعد و خانواده‌ها و ۱۳۵ کمک هزینه به پسران برای ازدواج اهدا شد، اضافه کرد:در استان مرکزی ۴۵ هزار و ۴۰۱ خانوار تحت حمایت هستند و از حمایت ها بهره می برند. از این تعداد ۳ هزار و ۲۹۴ دختر مستعد ازدواج هستند که در سال جاری ۸۵۱ سری جهیزیه به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به این خانواده ها اهدا شده است.
شایسته ذکر است، در این جلسه جوانان امدادگر،مدیران جوان ،کارآفرینان جوان مطالب خود را بیان و در پایان از جوانان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار