آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون کروناویروس شیراز، مربوط به روز سه شنبه، دهم اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 01 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز سه شنبه، دهم اسفند ۱۴۰۰ بر اساس جداول زیر است.
در راستای تحقق شعار «هر محله_یک پایگاه واکسیناسیون» مردم شهر شیراز می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت زیر و یا پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون بر اساس جداول سه گانه مراجعه کنند.
افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «سینوفارم، برکت یا بهارات» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته است، می‌توانند نوبت سوم واکسن «سینوفارم، برکت یا بهارات» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «پاستوکووک» دریافت کرده اند و ۲۸ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته است، می‌توانند نوبت سوم واکسن «پاستوکووک پلاس» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «اسپوتنیک» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته است، می‌توانند نوبت سوم واکسن «اسپایکوژن یا آسترازنکا» را دریافت کنند.

افرادی که بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «آسترازنکا» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته است، می‌توانند نوبت سوم واکسن «آسترازنکا، اسپوتنیک لایت یا اسپایکوژن» را دریافت کنند.

توجه: همراه داشتن کارت ملی و کارت واکسن الزامی است.

برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.

برچسب ها: مراکز ، واکسن ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار