پس از اعلام خصوصی شدن باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس اشخاص زیادی علاقه خود را برای خرید سهام این دو باشگاه اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲ 22 February 2022

 به گزارش تابناک مازندران از شبکه لحظه ، فرهاد مشیری مالک و سهام دار عمده باشگاه اورتون انگلستان ابراز علاقه کرد که دوست دارد سهام این باشگاه پرطرفدار را خریداری کند.
سایت آلمانی «اندروید کاسموس» با انتشار معرفی نامه کوتاهی درباره فرهاد مشیری مالک باشگاه اورتون انگلیس نوشت، مشیری یک تاجر و سرمایه گذار ایرانی-بریتانیایی است که دارایی خالص ۲٫۸ میلیارد دلاری دارد.

 فرهاد مشیری ثروت خود را به عنوان تنها مالک یا سهامدار چندین شرکت فولاد و انرژی در بریتانیا و روسیه جمع آوری کرده است. اردوان فرهاد مشیری متولد ۱۸ می ۱۹۵۵ در ایران، حسابدار خبره‌ای است و در شرکت‌هایی مانند ارنست اند یانگ، پی کی اف و دیلویت کار کرده است. این تاجر و سرمایه گذار در بریتانیا و روسیه فعالیت می‌کند.

وقتی در اوایل دهه ۱۹۹۰ با علیشیر عثمانوف میلیاردر ازبک آشنا شد، در چندین پروژه با عثمانوف شراکت کرد. این ۲ نفر مالک مشترک Red & White Holdings هستند که ۱۴٫۶۵ درصد از سهام باشگاه فوتبال آرسنال را به دست آورد، در حالی که سایر هلدینگ‌های آن‌ها شامل متالواینوست، مگافون و باشگاه آرسنال است. از نوامبر ۲۰۱۲، مشیری به همراه عثمانوف و یک میلیاردر دیگر به نام ولادیمیر اسکوچ، مالک مشترک هلدینگ USM نیز هستند.

فرهاد مشیری سهام خود در باشگاه آرسنال را فروخت و با خرید ۴۹٫۹ درصد از سهام باشگاه اورتون، سهامدار عمده این باشگاه لیگ برتری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار