رئیس سازمان صمت فارس از افتتاح ۲۷ طرح تولیدی با اعتبار ۱۵۰۰۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 02 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: با راه‌اندازی این ۲۷ طرح زمینه اشتغالزایی مستقیم حدود هزار نفر برای جوانان تحصیلکرده و مستعد فراهم می‌شود.
حمیدرضا ایزدی، میزان سرمایه‌گذاری ثابت در این ۲۷ طرح تولیدی، را افزون بر پانزده هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها عمدتا توسط بخش خصوصی وبا دریافت تسهیلات بانکی بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تامین مالی را کلیدی‌ترین موضوع برای تداوم فعالیت و توسعه سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی و معدنی در کشور و استان فارس دانست و گفت: برای فعال‌سازی کامل ظرفیت‌های تولیدی واحد‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های جدید در هر دو بخش نیز نیازمند اداره و عزم جدی تامین نقدینگی لازم و همچنین جذب و حمایت از سرمایه‌گذار است.
ایزدی تصریح کرد: این طرح‌های تولیدی بیشتر در زمینه محصولات شیمیایی و پلاستیکی، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، اقلام گیاهی و آرایشی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و آشپزخانه، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، مواد معدنی و سایر ماشین‌آلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار