خطیب جمعه بجنورد:
امام جمعه موقت بجنورد گفت: دشمن در طول انقلاب تلاش داشته تا مردم از انقلاب روی گردان شوند اما ملت ایران پایبند به آرمان های نظام بوده و در این راه خسته نمی شوند.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 07 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: گرانی ها و فشارهای اقتصادی ممکن است تا چهار دهه ادامه داشته باشد، اما مبادا مردم ما از آن خسته شوند.

 

وی افزود: اطمینان داریم اینکه مردم ما می گویند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» تنها به زبان نیست بلکه با تمامی وجودشان به این سخن وفادار هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی پور اظهار داشت: تنها یک عامل است که توانسته مردم را در تمامی میدان ها در عرصه نگاه دارد و دشمن را مایوس کند و آن، ثبات قدم مردم بر اصل اصیل علوی و فاطمی و حسینی است.

 

وی افزود امروز وظیفه مسوولان و خدمت گزاران در کشور، خدمت خالصاله به مردم همیشه در میان است، امروز بالاترین و بزرگ ترین جهاد، خدمت به مردم است و بدترین ظلم و خیانت، ظلم به این مردم و شکستن دل مردم و ایجاد یاس است.

 

امام جمعه موقت بجنورد افزود: یکی از مصادیق پایبندی مردم به ولایت، حضور مردم در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی بود، مردم ما نهایت عشق به حاج قاسم را به جهان اعلام کردند.

 

حجت الاسلام مهدوی پور با تاکید براینکه امروز شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی برای دشمن ترس دارد افزود: اگر دشمن دیروز از سردار سلیمانی می ترسید، امروز از شهید سلیمانی بیشتر می ترسد زیرا برد شهید چند برابر برد سردار سلیمانی است. 

 

وی با اشاره به اینکه اسلام دین مسالمت آمیز است گفت: اما این به این معنا نیست که تمامی داشته ها را به غارت ببرند و ما دم نزنیم، استکبار از اول انقلاب برای نظام اسلامی توطئه داشت، ابتدا تلاش داشت تا صورت انقلاب را از مردم بگیرد اما اکنون تلاش دارد تا سیرت انقلاب را از این ملت بگیرد، اما باید بداند انقلاب انقلاب از دست می رود که هیچ کس در کشور نماند. 

 

خطیب جمعه بجنورد گفت: اکنون دشمن فهمیده است که گرفتن انقلاب از این مردم شدنی نیست.

 

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به توقیف کشتی نظامی باری امارات متحده عربی به وسیله انصارالله گفت: این کشتی، به عبارتی، نه کشتی اماراتی بلکه آمریکایی بود که توقیف شد که پیام این پیروزی در سالروز شهادت سردار سلیمانی به جهان داده شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار