جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر کفار و مستکبران گفت: تجمع اعتراض آمیز مردم یزد، در جوار شهدای گمنام امیرچخماق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 28 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سعید زارع علاوه بر ابراز همدردی به خانواده‌های کشته شدگان فاجعه منا این فاجعه را، مصیبتی بزرگ و عظیم برای جهان اسلام دانست و اظهار داشت: هیچ دلیلی برای عدم رسیدگی به مسدوین این حادثه وجود ندارد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت بررسی ابعاد مختلف حادثه منا، توسط جوامع بین المللی به ویژه اعضای کنفراس اسلامی گفت: مسئولان وزارت امور خارجه ایران، باید با بررسی دقیق تمام ابعاد این فاجعه نسبت به شناسایی و معرفی عاملان اصلی اقدام کنند.

زارع افزود: این فاجعه دردناک، حجت را بر همه کشور‌ها تمام کرده و به وضوح نشان می‌دهد که رژیم آل‌سعود، صلاحیت ادارهٔ خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

وی با اشاره به ضرورت اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر کفار و مستکبران جهان تصریح کرد: کشته شدن بیش از 2000 نفر از مسلمین در این فاجعه، تکمیل کنندهٔ اقدامات وحشیانهٔ صهیونیست‌ها علیه مسلمانان پس از کشتار مسجد الحرام، حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران در یمن است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: اگر کشورهای مختلف اسلامی بر سکوت خود در برابر این فجایع ادامه دهند، هر روز باید منتظر شنیدن خبر کشته شدن شماری از مسلمین به بهانه‌های مختلف و تحت حوادث غیر قابل توجیه در عربستان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به حمایت‌های مستمر آمریکا از جنایات، آل سعود خاطرنشان کرد: این حوادث فقط با حمایت‌های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور بر علیه مسلمانان جهان رخ می‌دهد.

زارع ادامه داد: به منظور حمایت از زائران سرزمین وحی و محکوم کردن رژیم آل سعود، دوشنبه 6 مهرماه، راس ساعت 7 صبح، تجمع اعتراض آمیز مردمی در جوار شهدای گمنام امیرچخماق یزد برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
چرا اطلاع رسانی نشد ما هم شرکت کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار