رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از اعتماد دوستانش اقدام به دسترسی غیرمجاز به پنل کاربری انتخاب رشته کنکور سراسری آنان کرده بود، خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۱۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 27 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" احسان آنقی" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دو شهروند اراکی مبنی بر اینکه کد رشته انتخابی دانشگاه آن ها تغییر کرده و باعث به هم خوردن برنامه ریزی تحصیلی آنها شده است،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: افراد شاکی در اظهارات خود بیان داشتند که فردی ناشناس به پنل سازمان سنجش آن ها دسترسی گرفته است و تغییر کد رشته انتخابی کنکور این دو نفر، منجر به عدم قبولی آنان در رشته و دانشگاه مورد نظرشان شده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان یادآورشد: با توجه به حساسیت موضوع ،کارشناسان پلیس فتا به سرعت بررسی های لازم را انجام داده و متهم را در شهرستان اراک شناسایی کردند.
سرهنگ آنقی اظهار داشت:متهم که دوست مشترک هر دو شاکی بود به پلیس فتا احضار و به سوء استفاده از اطلاعات هویتی دوستانش و دسترسی به پنل کابری آنها و اقدام به تغییر رشته های انتخابی انها اعتراف کرد که در این مورد پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.
وی اظهار داشت: شهروندان اطلاعات حساب،مدارک هویتی و رمزهای پنل های خصوصی خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهند و توجه داشته باشند که هرگونه بی احتیاطی منجر به مشکلات و پشیمانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار