امام جمعه هرسین در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: بخشی از بیانات رهبری تاکید بر اخلاق و معنویات است که برگزاری مراسم سوگواری این ایام در گسترش آن موثر است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 19 December 2021

حجت الاسلام حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان هرسین مفصل برگزار و هیئت‌های مختلف، مجالس متنوعی دارند، همچنین در دفتر امام جمعه از دهه اول تا پایان دهه دوم فاطمیه مراسمی با حضور مهمانان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر فعالیت ذاکرین اهل بیت (ع) در این ٢٠ روز، شهرداری بنر‌هایی مناسب با فاطمیه در شهر نصب کرده و فضای فاطمی ایجاد شده است، ادارات و ارگان‌ها نیز برنامه‌هایی دارند.

امام جمعه شهرستان هرسین ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر اخلاق و معنویات تاکید کردند، یکی از موارد در ترویج آن برگزاری مجالس است، برگزاری این مجالس با شرط تاثیرگذاری، بیان اهداف و تببین مسائلی که حضرت زهرا (س) به دنبال آن بود، مثمر ثمر خواهد بود.

وی گفت: جامعه امروز نیازمند شخصیتی مانند حضرت زهرا (س) است، اگر نسبت به شخصیت و عملکرد او آگاهی بیابیم، منجر به بیداری ملت می‌شود که این امر هم بخشی از خواسته مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام اجرایی تاکید کرد: اگر انقلاب امروز می‌درخشد و پیروز است، ثمره برگزاری این مجالس و تبیین اهداف ائمه و عمل به آن‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار