هزار و ۷۰ هنرکارت برای هنرمندان قزوینی صادر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: یکهزار و ۷۰ هنرکارت تاکنون برای هنرمندان قزوینی صادر شده است که به تدریج در حال توزیع بین هنرمندان می باشد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 12 April 2021

 

محمدحسین اسماعیلی  روز دوشنبه در مراسم اهداء نمادین هنرکارت به دو هنرمند استان قزوین افزود: واریز نیم درصدی امتیاز نقدی در هر خرید به هنرکارت، واریز آنی کمک مستمری افرادی که تحت پوشش صندوق اعتباری هنر هستند و واریز آنی هزینه‌های بیمه تکمیلی کسانی که برای بیمه تکمیلی هنرمندان ثبت نام کرده اند از مزایای دارا بودن هنر کارت است.

اسماعیلی اظهار داشت: هنرمندانی که هنر کارت آن‌ها ارسال نشده می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه برای دریافت مبلغ واریزی به شعب بانک آینده در سراسر استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دریافت هنرکارت محدودیت زمانی ندارد، افزود: هنرمندان می توانند رزومه‌ فرهنگی و هنری، رسانه‌ای و قرآنی خود را به اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال و پس از بررسی‌های لازم برای ثبت نام هنر کارت اقدام کنند.

طی مراسمی به صورت نمادین به استاد احمد پیله چی از هنرمندان پیشکسوت خوشنویسی و استاد غلامحسین لطفی پیشکسوت تئاتر و سینما که هر دو دارای نشان درجه یک هنری هستند هنرکارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار