استان قزوین ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: استان قزوین ۵۸ معلم شهید، ۲۷۶ دانش‌آموز شهید و ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، ابوذر محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۷ خرداد در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: قزوین کهن سرزمین خوش‌نام است چراکه انسان‌هایی، چون بابایی، شهید رجایی و ابوترابی در این استان پرورش‌یافته‌اند، اگرچه این شهدا برای خود نام ماندگار نخواستند، اما به‌قدری بزرگمرد بودند که نام و یادشان تا همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: این روز‌ها که جامعه ما رنگ و بوی شهدا به خود گرفته و پژواک صدای انقلابی شهدای خدمت در کشور پیچیده است امیدواریم که این اجلاسیه کار فرهنگی خوبی برای ترویج راه و روش شهدا باشد.

محمدی بیان کرد: قزوین در سال‌های گذشته در حوزه شهدا کار‌های بزرگی همچون برگزاری کنگره و تشیع و تدفین شهدا انجام داده است و امروز نیز پای کار آمده‌ایم تا این اجلاسیه را به‌خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اجلاسیه از ۲ سال پیش آغاز شده و مواردی همچون دیدار با خانواده شهدا، جمع‌آوری متون، رونمایی از کتاب، طراحی تمبر و تولید محتوای مختلف در فضای مجازی انجام شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: برای برنامه‌ریزی‌های این اجلاسیه جنب‌وجوش‌هایی همچون دهه ۶۰ بین دانشجو معلمان حاکم بود و خوشحالیم توانسته‌ایم چنین فضای معنوی را برپا کنیم و میزبان شهدا باشیم.

وی بیان کرد: معلمان نخبگانی برای جامعه پرورش خواهند داد و ما امروز در دانشگاه فرهنگیان ناظر به نگاه تمدنی انجام وظیفه می‌کنیم چراکه قرار است چندین نسل تحت پرورش معلمان تربیت شوند و برای کشور نقش‌آفرینی کنند.

مشهدی تصریح کرد: هم‌اکنون هزار و ۹۰۰ جهادگر دانشجو داریم و تا پایان سال ۲ هزار ۵۰۰ نفر از جهادگران دانشجو را نیز ساماندهی خواهیم کرد، ما در دانشگاه فرهنگیان جهاد تربیتی را پیش‌گرفته‌ایم و در همین راستا دانشجویان داوطلب در مناطق محروم مستقر می‌شوند و خدمات تربیتی و بصیرت‌افزایی انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: استان قزوین ۵۸ معلم شهید، ۲۷۶ دانش‌آموز شهید و ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار