به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالعلی دربندیزاده صبح امروز در جمع تاکسیرانان استان قزوین به تشریح فعالیتهای سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین پرداخت و اظهار کرد: یکی از وظایف این سازمان رسیدگی به شکایات ارسال شده از سوی شهروندان است.
وی افزود: پس از بررسی شکایات مطرح شده در نیمه نخست مهرماه سال جاری که توسط شهروندان به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شده بود، پرونده تخلف 11 نفر از تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان که نسبت به اخذ کرایه اضافه اقدام کرده بودند برای تعیین تکلیف به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شده است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان مواردی که نیاز به هشدار، تذکر و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخصی داشته باشد توسط واحد رسیدگی به شکایات بررسی میشود.
دربندیزاده خاطرنشان کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار از سوی تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مور آنها صادر گردد.
وی با بیان اینکه رأی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لازم الاجراست، یادآور شد: امیدواریم ضمن ارائه آموزشها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.