تابناک- استاندار هرمزگان با بیان اینکه با همت و تلاش جهادی نیروی انتظامی بسیاری از جرائم کاهش یافته و امیدواریم این توفیقات ادامه داشته باشد، گفت: خدمات پلیس راهبردی و اثربخش است و رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود.
کد خبر: ۹۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 09 October 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، "فریدون همتی" استاندار هرمزگان در حاشیه صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک این هفته به مجموعه انتظامی استان، بیان داشت: قانون وظایف و چارچوب قانونی را برای نهادهای حکومتی، دولتی و نیروهای مسلح مشخص کرده است و اگر بخواهیم برای ارتقاء میزان توانمندی های انتظامی، امنیتی و کاهش جرائم راهبردهای مطلوب داشته باشیم می بایست از مشارکت همه دستگاه ها بهره مند شویم.

وی افزود: امنیت مهم ترین کالا و محصولی است که ملت از دولت انتظار دارد و در بستر داشتن یک امنیت پایدار است که می شود به توسعه و عمران و آبادانی پرداخت و مردم با آرامش خاطر در صحنه سازندگی کشور به زندگی روزمره بپردازند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز جایگاه پلیس در نظر مردم جایگاهی تثبیت شده است؛ اظهار داشت: با عملکرد مطلوبی که از پلیس هرمزگان شاهد بودیم، یقینا انتظارات بیشتر خواهد شد و حق مطلب هم همین است که مردم از نظام اسلامی امنیتی با ضریب بالا را انتظار داشته باشند.

این مقام ارشد استانی تصریح کرد: ما امروز می بینیم که معدل امنیت استان به فضل پروردگار و پاس زحمات همه پرسنل خدوم در نیروی انتظامی استان، رتبه 29 کشور را از حیث کمترین جرائم دارا می باشد، یعنی بهترین شرایط، بهترین وضعیت امنیت، نظم ، انضباط و آثار این امنیتی که امروز شما برقرار کردید هم در درون سرزمین و هم در درون آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان آثارش هویدا می باشد.

فریدون همتی با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک توفیق است، بیان داشت: آمار و ارقام ارائه شده توسط فرمانده محترم انتظامی استان گویای این است که خیلی از جرائم نیز با همت و تلاش جهادی نیروی انتظامی کاهش یافته و امیدواریم این توفیقات ادامه داشته باشد.

وی با بیان گستردگی حوزه های مأموریتی پلیس، افزود : امروز پلیس افتخار این را دارد که با تمام توان در تمامی مأموریت های محوله و تعیین شده که قانون برایش تعیین کرده نسبت به ارائه خدمات به شهروندان عزیز همت گمارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار