استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه ‌احیای فرهنگ دفاع مقدس راهکار نجات کشور از آسیب‌ها است، گفت: بدون شک به کارگیری اخلاق و منش دوران دفاع مقدس جامعه را به رستگاری می‌رساند.
کد خبر: ۹۹۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 21 September 2021

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در مراسم تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که به شکل ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین اوقات برای گرامیداشت یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمندگان و تکریم خانواده های معظم شهدا است هرچند ما باید همواره یاد شهیدان بوده و قدردان خانواده معظم آنان باشیم.

وی اظهار داشت : در تمام کشورهای دنیا روزهای مهمی وجود دارد که از نگاه مردم روز غرور ملی است که هفته دفاع مقدس نیز برای مردم ما اینگونه است.

استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ کس جنگ را تایید نمی کند بلکه از این منظر که حماسه آفریدیم و در مقابل دشمن متجاوز و حامیانش ایستادیم و افتخار بزرگ صیانت از شرف و ناموسمان را کسب کردیم و جان دادیم اما خاک ندادیم باید به خود ببالیم.

جمالی پور تصریح کرد: ظرفیت های دفاع مقدس بی بدیل است و اگر ارزش های آن دوران را امروز در دستور کار جدی قرار دهیم شاهد تحولات مثبت زیادی در جامعه خود خواهیم بود.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: شهدا با اخلاص خود به درجه شهادت رسیدند و امروز ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

جمالی پور با بیان اینکه تداوم عزت و سربلندی کشور در گرو ادامه دادن راه شهدا و توجه به ارزش های دفاع مقدس است، ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازنگری و اندیشدن به مسیری است که باید برویم.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جدید، یادآور شد: بای از این فرهنگ به خوبی پاسداری و صیانت کنیم.

استاندار با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در جامعه،گفت: امروز تهمت، دروغ، نفاق برای برخی جزو ارزش ها شده است چرا که غرق در دنیا شده ایم و مقامات دنیوی بر ما غلبه کرده در حالی که شهدا قرب الهی را خواستند.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار