رئیس کمیته امداد لنده؛
با نیازسنجی انجام ‌شده، ۱۵۶ خانوار فاقد مسکن در شهرستان در طرح بزرگ احداث مسکن قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۹۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 08 September 2021

احداث ۱۵۶ مسکن برای

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ رئیس کمیته امداد لنده از شناسایی خانوارهای فاقد مسکن نیازمند خبر داد و گفت: کار ساخت مسکن برای این خانواده‌ها با همکاری و مشارکت برخی نهادها آغاز شد.

بصیری فرد یکی از اقدامات ماندگار کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت را ساخت مسکن عنوان کرد و گفت؛ با نیازسنجی انجام ‌شده ۱۵۶ خانوار فاقد مسکن در شهرستان در طرح بزرگ احداث مسکن قرار گرفتند.

رئیس کمیته امداد لنده اضافه کرد: به منظور رفع نیاز این خانواده‌ها تفاهم‌نامه ی چند جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن منعقد شده و قرار است برای این تعداد خانوار در شهرستان خانه ساخته شود.

بصیری فرد با اشاره به چگونگی حمایت از خانوادها در این طرح گفت؛ طبق تفاهم نامه در این طرح ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه از سوی بنیاد مسکن داده خواهد شد و ۸۰ میلیون کمک مالی بلاعوض از سوی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان به خانوارها  پرداخت می شود.

 وی در پایان یادآور شد؛ اولویت در این طرح خانوارهای ۳ نفر به بالا و روستانشینان هستند.

بنابراین گزارش، آئین کلنگ زنی ۱۵۶ واحد مسکن محرومین کمیته امداد لنده با حضور مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار و مسئولین شهرستان روز گذشته به صورت نمادین با کلنگ زنی یکی از این واحدها برگزار شد.

احداث ۱۵۶ مسکن برای

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار