مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از اجرای حکم تخریب 14 سازه غیرمجاز در سواحل خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان نوشهر، منوچهر تاتینا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ساماندهی سواحل استان را از اولویت‌های اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران دانست و اظهار کرد: در این راستا اقدامات مناسبی با همکاری مسئولان ارشد اجرایی و قضایی مازندران به منظور آزادسازی سواحل و تخریب سازه‌های غیرمجاز دریایی صورت گرفته است ولی همچنان بخش قابل توجهی از سواحل به‌ویژه در غرب استان مازندران در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد.
وی افزود: با حمایت قاطع مسئولان ارشد اجرایی و قضایی مازندران تاکنون 14 حکم تخریب سازه‌های غیرمجاز در سواحل استان اجرایی شده است که این روند همواره ادامه دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران احداث راه دسترسی به بندر نوشهر را ضروری برشمرد و گفت: با احداث راه دسترسی بندر به کمربندی نوشهر بار مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون‌ها در سطح شهر برطرف می‌شود و زمینه‌های توسعه بیشتر بندر نوشهر به عنوان تنها قطب اقتصادی منطقه فراهم می شود.
وی تهیه و نصب دو باسکول در ورودی‌های بندر نوشهر را از دیگر اقدامات این ادار‌ه‌کل برای کاهش مشکلات ترافیکی و تسهیل ورود و خروج کامیون‌ها به محوطه بندر عنوان کرد و افزود: دیوارهای بتنی ضلع‌های جنوبی و شرقی بندر نوشهر نیز در راستای ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و افزایش تعامل بندر با شهر برداشته شد.
تاتینا با بیان اینکه در بخش تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در 6 ماهه نخست امسال از رشد هشت درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است، به کاهش واردات نفتی به بندر نوشهر در سال جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ترمینال نفتی احداث شود تا شاهد افزایش ظرفیت تخلیه مواد نفتی در بندر نوشهر باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار