کد خبر: ۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ 03 March 2015
مستند بانو مکرّمه به تهیه کنندگی فردین خلعتبری و کارگردانی مرجان بیدرنگ با هدف روایت زندگی مکرّمه قنبری از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش ایرنا، بانو قنبری یا ننه مکرمه در سال 1307 در شهر بابل به دنیا آمد و اگرچه سواد خواندن و نوشتن نداشت اما به خاطر ذوق هنری اش، تبدیل به یک چهره جهانی نقاشی پست مدرن شد و جایزه بانوی سال نقاش در سال 2001 را توسط دوازدهمین کنفرانس ایران شناسی در دانشگاه دولتی سوئد دریافت کرد.

مکرمه تا سن 67 سالگی تصمیمی برای نقاشی کردن نداشت تا این که یک حادثه شوق نقاشی را در او بیدار کرد؛ این مستند روایت این حادثه است.

« بانو مکرمه » امروز (سه شنبه 12 اسفند ماه) ، ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود.



**عزای بانوی بی نشان در رادیو معارف

رادیو معارف با ویژه برنامه زنده بانوی بی نشان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همراه با شنوندگان به سوگ می نشیند.

در سالروز شهادت نخستین مدافع ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ویژه برنامه زنده بانوی بی نشان پخش می شود.

در این برنامه حجت الاسلام رضا شجاعی مهر به بررسی و تبیین جایگاه ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها از نگاه پیامبر گرامی اسلام بر پایه منابع روایی اهل سنت خواهد پرداخت.

ویژه برنامه زنده بانوی بی نشان کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به تهیه کنندگی حمید علیخانی و اجرای حمید سوری روز چهارشنبه 13 اسفند 93 ساعت 8:40 بامداد از رادیو معارف پخش خواهد شد.



**پخش پشت صحنه گذر از رنج ها بعد از پایان قسمت آخر

پشت صحنه بعد از آخرین قسمت سریال گذر از رنج ها از شبکه یک سیما پخش می شود.

پشت صحنه سریال گذر از رنج ها ساخته فریدون حسن پور بعد از اتمام قسمت آخر این سریال در دو قسمت 45 دقیقه ای به نمایش در می آید .

سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی علی لدنی با بازی پژمان بازغی ، بابک حمیدیان، ماه چهره خلیلی نگین معتضدی مهران رجبی و بیژن امکانیان در 36 قسمت 45 دقیقه ای به روی آنتن شبکه یک رفت و با اقبال مخاطبان روبه رو شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار