یکی از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم، گفت: شیوع ویروس کرونا هرچند موجب خالی شدن صحن مسابقات از تماشاگران شد اما نتوانست مانع برگزاری مسابقات قرآنی شود.
کد خبر: ۹۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 03 September 2021

به گزارش تابناک قم، رقیه مراد علیان در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا در حفظ پنج جزء قرآن کریم شرکت کردم و در این دوره نیز در رشته حفظ 10 جزء وارد رقابت شده ام.

شرکت کننده رشته حفظ 10 جزء قرآن با اشاره به اینکه در کنار خانه داری به شغل معلمی نیز اهتمام دارد، گفت: حفظ قرآن موجب شده که نظم خاص همراه با آرامش در زندگی شخصی ام برقرار شود.

وی با بیان اینکه آشنا بودن معلمان به رشته های قرآنی موجب الگو گرفتن دانش آموزان می شود، تصریح کرد: دانش آموزان از اینکه مشاهده می کنند معلمشان به قرائت و صوت قرآن آشنایی دارد لذت می برند و تاثیر مثبتی روی آنان دارد.

مرادعلیان با اشاره به بهره بردن از زمان فراغت برای حفظ قرآن کریم، گفت: این کار سبب می شود که از هیچ یک امور زندگی غافل نباشم و در این راستا برای تربیت فرزندانم نیز در امور قرآنی اهتمام دارم.

وی با تاکید براینکه دو فرزندش نیز برای حفظ قرآن تلاش می کنند، عنوان کرد: یکی از عواملی که موجب شد بیش از پیش در این مسیر ثابت قدم باشم حضور دو فرزندم بود.

این حافظ قرآن کریم روند برگزاری مسابقات را منظم ارزیابی کرد و گفت: توجه به پروتکل های بهداشتی و ارزیابی دقیق از سوی داوران از برنامه ریزی دقیق در برگزاری این دوره از مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.

مراد علیان به خالی بودن صحن مسابقات از تماشاچیان گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شده است که مسابقات به صورت انفرادی برگزار شود و علاقمندان به مسابقات قرآنی نتوانند حضور پیدا کنند اما این مسئله موجب نشد که برگزاری مسابقات قرآنی تعطیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار