تابناک-همزمان با هفته دولت مرکز ام.آر.آی بیمارستان فارابی شهر بستک کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۹۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 01 September 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ با حضور مهندس احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، دکتر فرشیدی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر شاهرخی و دکتر حسین پور معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان بستک و تعدادی از پزشکان، متخصصین، خیّرین و نمایندگان آنها، مرکز ام.آر.آی بیمارستان بستک کلنگ زنی شد.

در این مراسم دکتر فرشیدی با اشاره به پیگیری و تلاش های بی وقفه‌ی مهندس جباری جهت اخذ مجوز ام.آر.آی بیمارستان بستک تاکید کرد که چنانچه نماینده غرب استان از طریق وزارتخانه پیگیر موضوع نبودند، در توان ما و دانشگاه علوم پزشکی نبود که امکان چنین مجوزی برای بیمارستان بستک فراهم شود.

لازم به ذکر است که اخذ مجوّز مرکز ام.آر.آی بیمارستان بستک با پیگیری نماینده غرب هرمزگان و رایزنی های گسترده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شد.

حدود یک ماه پیش مهندس جباری طی نشستی با تعدادی از معتمدین، خیّرین و پزشکان شهر بستک از پیگیری خود برای اخذ مجوز ام.آر.آی و تلاش جهت خرید آن از طریق ارز دولتی خبر داد و خواستار تأمین بخشی از منابع و ساخت مرکز ام.آر.آی شد.

با ساخت و افتتاح مرکز ام.آر.آی بیمارستان بستک پکیج تصویربرداری این بیمارستان در حال تکمیل شدن است و از این پس خدمات تخصصی بیمارستان گسترش یافته و پزشکان متخصص از جمله ارتوپد و مغز و اعصاب مستقر خواهند شد و دیگر نیازی به مراجعه مردم به مراکز استان و شهرستانهای همجوار نخواهد بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار