بخشدار مرکزی دماوند گفت: چهار طرح پایش تصویری دو روستای وردانه و کلاک، طرح روشنایی معابر روستای اوچونک و بهسازی معابر روستای آرو بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 25 August 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، اسماعیل سلیمانی روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم به ایرنا اظهار داشت: امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت پروژه پایش تصویری روستای وردانه از روستاهای توابع بخش مرکزی دماوند به بهره برداری رسید که این پروژه شامل نصب دوربین پلاک خوان و نظارتی و دستگاه ups است که با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین روشنایی معابر روستای اوچونک نیز که شامل نصب ۴۰ روشنایی در خیابان ولیعصر شمالی و جنوبی روستا به طول ۸۰۰ متر است، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول همچنین به پروژه پایش تصویری روستای کلاک اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه شامل ۱۳ دوربین مداربسته شامل پلاک‌خوان و نظارتی است که با بیش از ۹۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

سلیمانی به پروژه بهسازی معابر روستای آرو اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت به طول یکهزار متر، یکهزار متر مربع سنگ فرش و جدولگذاری به طور ۲ هزار و ۲۰۰ متر، با اعتبار سه میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی، بنیادمسکن استان تهران و محل درآمد دهیاری به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار