در پی افزایش مبتلایان کرونا؛
استاندار قم از راه اندازی بیمارستان تنفسی 68 تخت خوابی با همکاری ارتش در محوطه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 25 August 2021

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در ستاد استانی مقابله با کرونا ایجاد بیمارستان تنفسی توسط ارتش را اقدامی ماندگار برای افزایش تخت های بیمارستانی استان قم دانست و گفت : مراکز درمانی پاسخگوی نیاز های استان هستند و این بیمارستان تنفسی به عنوان زیر ساختی دائمی برای استان قم برای روز های بحرانی و مبادا ایجاد می شود.

آقای سرمست با اشاره به اضافه شدن 450 تخت بیمارستانی جدید به زیرساخت های درمانی استان قم در روز های درگیری با کرونا گفت: تکمیل شدن بیمارستان امیر المومنین با همکاری و هم افزایی گروهای مختلف و دستگاه های ملی و استانی را قدمی در راه رفع کمبود ها و تکمیل کردن زیر ساخت های درمانی استان قم عنوان کرد.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان قم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را دائمی عنوان کرد و گفت: واکسیناسیون در کنار کاهش تردد ها، تجمع ها و رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی است که می تواند باعث کاهش موارد ابتلا و فوتی های کرونایی و عبور از موج پنجم کرونایی شود.

آقای سرمست از کاهش 5 ساله سن گروه های هدف واکسیناسیون در استان قم خبر داد و افزود : ما از نظر کاهش سن واکسیناسیون از سایر استان ها جلوتر هستیم و برای اخذ مجوز ها و سهمیه واکسیناسیون استان تلاش ها و پیگیری های لازم ادامه خواهد داشت.

استاندار قم واکسیناسیون را یک راهکار پذیرفته شده برای مقابله با کرونا و کنترل این بیماری دانست و گفت: شناسایی گروه های پر خطر ، کاهش سن واکسیناسیون درسایر گروه های هدف در چارچوب قانون و سند ملی واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار